POLITYKA JAKOŚCI

Centrum Edukacji Branżowej olbrzymią wagę przywiązuje do poziomu jakość świadczonych usług. Proponowane przez nas projekty są starannie wyselekcjonowane merytorycznie, zawsze w pełni dostosowane do charakterystyki wybranej branży. Słyniemy z niespotykanych szkoleń, które dotykają zagadnień niedostępnych na rynku podwyższania kwalifikacji. Doświadczenie naszego zespołu pozwala nam niezmiennie generować Państwu usługi na najwyższym poziomie, projekty tylko uzasadnione i dostosowane do potrzeb Klienta.

 

Nieustannie podnosimy poziom naszych projektów edukacyjnych poprzez:

  • Bieżące śledzenie procesów legislacyjnych przepisów istotnych z perspektywy branż, z którymi współpracujemy
  • Współpracę z najlepszymi Fachowcami, którzy poza wiedzą wyróżniają się praktyką zawodową, związaną z prowadzonymi wykładami
  • Badanie potrzeb naszych Klientów
  • Racjonalne łączenie wysokiego poziomu merytorycznego z atrakcyjnymi cenami
  • Dbanie o najwyższe standardy logistyczne zarówno szkoleń stacjonarnych, jak i online
  • Analizę uwag i wskazówek Klientów, którzy przedstawili nam swoje opinie po realizacji kształcenia

 

REKLAMACJE

Wobec ewentualnych uwag, oczywiście posiadamy też procedurę reklamacyjną:

  • Odpowiadamy pisemnie na zgłoszenie w ciągu 24 godzin.
  • Skontaktujemy się z Państwem telefoniczne w celu przeanalizowania szczegółów oraz proponowanego rozwiązania.
  • pytania i wątpliwości można kierować za pośrednictwem maila: biuro@ceb.edu.pl lub telefonicznie tel. 468359515

Formularz zgłoszeniowy

Polityka jakości

Kontakt

  46 835 95 15
  46 830 03 77
  biuro@ceb.edu.pl

Szkolenia

Polityka prywatności   © Centrum Edukacji Branżowej

Centrum Edukacji Branżowej
ul. Mszczonowska 33/35 lok. 139
96-100 Skierniewice
NIP: 8341754023; REGON: 100764651
Data rozpoczęcia działalności: 16 listopad 2009 rok